Meie klassi tegijad!

Anette, Lisbeth, Laura Susanna, Kätlin, Merilyn, Paula Maria, Hanna, Linette, Christin Sandra, Kertuliis, Stiina, õpetaja Kirsti


ja

Otto, Marten Erik, Hans, Henrik, Robert, Rando Marten, Erik, Cardo, Artti, Indrek ja Andreas.

teisipäev, 11. jaanuar 2011

LUBADUSED AASTAKS 2011:

Mina, Linette, luban õppida viitele ja olla rohkem perega koos.

Ma luban, et õpin eesti keeles „5“ peale. Marten Erik

Mina, Rando, luban 2011.aastal ilusasti käituda.

Mina koristan oma tuba. Luban veel, et ma ei pahanda väga oma väikse õega, kui ta pahandust teeb ja hüppan sel aastal üle jaanitule. Stiina

Ma luban, et ei unusta enam nii palju asju maha. Robert

Ma luban, et hinneteks on ainult neljad ja viied. Erik

Mina, Kertuliis, luban, et vaatan aastal 2011 vähem telerit.

Ma luban, et olen klassile hea. Hans

Mina, Merilyn, luban, et loen rohkem raamatuid.

Mina, Cardo, luban tasuta bussiga linna minna.

Ma luban oma emale ja isale, et mul tuleb parem tunnistus. Artti

Mina, Christin Sandra, luban olla rohkem koos oma perega.

Mina luban, et ei löö ega kiusa väiksemaid ning sööklas pesen käsi. Henrik

Ma mõtlen sel aastal välja, mida ma järgmisel aastal soovin. Luban, et ei karju sel aastal nii palju. Indrek

Mina, Otto, luban, et olen teiste vastu viisakas.

Ma luban, et ma olen õues. Andreas

Ma luban, et ma aastal 2011 ei saada nii palju sõnumeid ega helista nii palju. Paula Maria

Mina, Hanna, luban, et ma loen sel aastal palju raamatuid ja hüppan jaanipäeval üle jaanitule.

Mina luban olla väga abivalmis ja kui kellelgi õnnetus juhtub, siis proovin teda aidata. Anette

Mina, Kirsti, luban veeta rohkem aega perekonna ja sõpradega.

1 kommentaar: