Meie klassi tegijad!

Anette, Lisbeth, Laura Susanna, Kätlin, Merilyn, Paula Maria, Hanna, Linette, Christin Sandra, Kertuliis, Stiina, õpetaja Kirsti


ja

Otto, Marten Erik, Hans, Henrik, Robert, Rando Marten, Erik, Cardo, Artti, Indrek ja Andreas.

esmaspäev, 16. mai 2011

Naljad

Naine helistab kiirabise ja ütleb: "Mu mehel on palavik!"
"Kui palju siis?"
"46 kraadi!"
"No siis pole see meie asi pöörduge hädaabisse!"

Jaanalind ja kaamel saavad kokku. Kaamel pärib: "Kui jaanalind ehmub, miks ta siis oma pea alati liiva alla peidab?" "Ei tea! Mina isiklikult otsin sealt küll alati naftat".

Jahimees metsas. Sipelgas ja elevant lähevad peitu.
Jahimees: "Tule välja ma nägin sind!"
Elevant sipelgale: "Kuule sind vist nähti!"

2 merehädalist on kesk avaookeani jääpanga peal juba lootust kaotamas. Järsku üks hüüatab rõõmsalt: "Me oleme päästetud! Titanic tuleb täiskäigul siiapoole!"

Tudeng vaatab pärast kevadpäevi peeglisse: nägu loppis, silmad punased.
Lausub: "Rohkem ei joo! Aga vähem ka mitte!!!"

On ilus ilm ja muru peal on kena tütarlaps, kes kannab lühikest miniseelikut ja naudib päikesesära. Samas aga jookseb sipelgas neiu jala peale ja vaatab üles ning hõikab: "SIIL SINA VÄ?!" Keegi ei vasta. Sipelgas ronib täitsa üles, nuusutab ja ütleb: "SIIL, SURNUD OLED VÄ?!"

Lennukis stjuardess küsib reisijalt: "Kas soovite süüa ka?"
"Mis valik teil on?"
"Kas ei või jaa."

Juku: "Isa, kas see on tõsi, et pärast surma muutub inimene tolmuks?"
Isa: "Jah, mu poeg!"
Juku: "Aha isa, siis on keegi minu voodi alla ära surnud!"

Siil istub suvisel päeval kraavis ja onaneerib. Saab hakkama, näeb poolikut Värska pudelit, avab selle, vätab lonksu ja ja lausub: "Milline elu - puhkus, naised ja šampus!"

Tudengineiu saabub päälinnast koju maale puhkama. Juba ukselävelt kilkab üle terve maja:
"Aga mul on nüüdsest POISS!"
"Heldeke," jahmub ema, "Kus siis tema õpib?"
"No kuuule! Ta ju alles kahe kuune!"

Mees tuleb koju ja küsib naiselt: "Mida sa teeksid, kui ma teatan, et võitsin täna lotoga?"
Naine: "Ma võtaksin pool rahast endale ja läheksin igaveseks ära."
Mees: "Sähh, võta see viiekas ja nüüd kasi minema!"

Mehel uppus naine.
"Miks te teda päästma ei läinud?", küsib politseinik.
"Kust ma teadsin, et ta upub. Karjus nagu alati!"

Inglane palub soomlasel, härra Roukokoinenil telefonitsi oma nime hääldada.
Soomlane: "Aar ju õu kei õu kei õu..."
Inglane: "Yes Im fine, but could you spell your name, please?"

Loomad tõmbavad metsas savu, mida on meeletutes kogustes. Ülejäänud peidavad puupakku ära ja jätavad sinna sildi "Siin ei ole midagi". Järgmisel päeval vaatavad, et savu pole, kuid juures uus silt "Siil ei tea asjast midagi."

Kirikuõpetaja jalutab pargis ja küsib Jukult, kes istub pargipingil: "Kas sa tead, mis on pruun ja liigub puudel?"
Juku vastab: "See peaks olema orav, aga kui seda kirikuõpetaja küsib, siis peaks tegu olema Jeesusega"

"Kas sulle meeldivad rumalad naised?"
"Mis sa nüüd, loomulikult mitte."
"Aga need, kes ei oska süüa valmistada?"
"Ammugi mitte."
"Aga need, kes ei oska voodis midagi teha?"
"Kindlasti mitte."
"Siis ma küll ei taipa, miks sa mu naisele ligi tikud.

2010-03-26 01:24:41

Direktor küsib personalijuhilt: "Kas meie firmas võib leida küllaldaselt haritud ja võimeka töötaja, kes tulevikus võiks mind asendada?"

"Kindlasti võib.""Siis leidke see töötaja veel täna üles ja vallandage ta!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar