Meie klassi tegijad!

Anette, Lisbeth, Laura Susanna, Kätlin, Merilyn, Paula Maria, Hanna, Linette, Christin Sandra, Kertuliis, Stiina, õpetaja Kirsti


ja

Otto, Marten Erik, Hans, Henrik, Robert, Rando Marten, Erik, Cardo, Artti, Indrek ja Andreas.

pühapäev, 10. oktoober 2010

Geisha tantsuturniir

Kui ma kohale jõudsin, oli mul suur hirm. Olin kindel, et kaotame. Siis tuli Kristina ja ütles, et peas ei tohi olla ühtegi kaunistust. Ta hakkas mulle soengut tegema, see oli tõeline õudus, kuid tulemus oli väga ilus. Soojendustantsuks oli väga vähe ruumi. Siis hakkasidki võistlused. Tantsisime ja lõpuks jagati auhindu, me saime Erikuga 2. koha. Olime Dancelandi grupis. Mu emale meeldis mu tantsimine ja mulle ka. Kingituseks saime medali, diplomi, kommi, jänese ja pastapliiatsi. Loodan, et Erikule meeldis ka!
                                                                                                Christin Sandra





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar